Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

 

Zapoznaj się z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej

Zapytanie ofertowe w ramach postępowania zakupowego na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich (Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Anny w Rutkach Kossakach)

Zapytanie ofertowe w ramach postępowania zakupowego na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich (Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Anny w Rutkach Kossakach)

Zapytanie ofertowe

w ramach postępowania zakupowego Nr 1/2024

w sprawie zamówienia na przeprowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich

1.     Nazwa i adres Zamawiającego:

Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Anny w Rutkach Kossakach

ul. Długa 3

18-312 Rutki-Kossaki

2.     Tryb udzielania zamówienia:

1)        Zamawiający realizuje projekt (dalej „Projekt”) „Kompleksowy remont z odwodnieniem neogotyckiej dzwonnicy w Rutkach-Kossakach”, który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Polskiego Ładu – edycja 1. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Gmina Rutki.

2)                 Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.

3)                 Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.

4)                 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.

5)                 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.

6)       W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.

7)                 Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.

8)          Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

9)        Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.

10)            Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

3.     Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wraz z pracami konserwatorskimi przy XIX-wiecznej bramie-dzwonnicy kościoła pw. śś. Jakuba i Anny w Rutkach Kossakach polegające na remoncie elewacji na kościele zabytkowym zlokalizowanym na działce o nr. geod. nr 867, obręb Rutki.

Zakres prac obejmuje w szczególności:

Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy XIX-wiecznej bramie-dzwonnicy kościoła pw. śś. Jakuba i Anny w Rutkach-Kossakach:

a)     remont i miejscowe wzmocnienie fundamentów;

b)     remont cokołu kamiennego;

c)      naprawy pęknięć murów;

d)     uporządkowanie rynien i rur spustowych;

e)     prace konserwatorskie przy tynkach i gzymsach;

f)       konserwację elementów metalowych w tym balkonu;

g)     konserwacja krenelażu;

h)     prace konserwatorskie w klatkach schodowych.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

4.     Warunki wykonania prac:

Prace muszą zostać wykonane zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, pozwoleniem na budowę, pozwoleniem Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku.

Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.

Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie ustanowienie inspektora nadzoru oraz wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot.

Prace muszą zostać wykonane w terminie 11 miesięcy od zawarcia umowy.

Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 60 m-cy.

5.     Opis warunków udziału w postępowaniu (kryteria dostępu).

1)     Doświadczenie w zakresie realizacji projektów zbliżonych do projektu będącego przedmiotem postępowania.

Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent wykonał w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 projekt polegający na remoncie w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków.

2)     Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu:

a)       Osoby posiadającej kwalifikacje dopuszczające określone w art. 37a. ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2022, poz. 840 ze zm.);

b)       Osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c. ww. ustawy wraz z zobowiązaniem do faktycznego przyjęcia tych obowiązków w przypadku wyboru oferty.

6.     Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dopuszczających:

1)     w zakresie „Doświadczenie w zakresie realizacji projektów zbliżonych do projektu będącego przedmiotem postępowania” - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (lista zrealizowanych usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania – np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora itp.)

2)     w zakresie „Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu” – spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (dane wskazywanej osoby/wskazywanych osób wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia).

Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w punkcie 5, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie 6, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie. Zamawiający odrzuci również ofertę w przypadku, gdy na wezwanie Zamawiającego oferent nie dostarczy dokumentów potwierdzających wiarogodność oświadczeń. W przypadku odrzucenia oferty oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.

7.     Dane kontaktowe dla oferentów:

e-mail: rutki@diecezja.lomza.pl

8.     Sposób i termin złożenia oferty.

1)     Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: rutki@diecezja.lomza.pl – do dnia 26.08.2024 r. do godziny 10:00.

2)     Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

3)     Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nie nieważną

4)     Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.

9.     Termin związania ofertą.

Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10. Kryteria wyboru ofert i opis sposobu ich obliczania.

Za najlepszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie kryteria formalne (dostępu) opisane w punkcie 5 powyżej i udokumentowane zgodnie z treścią punktu 6 oraz przewidująca najniższe wynagrodzenie brutto. W przypadku przedsiębiorców stawka brutto oznacza stawkę zawierającą wszystkie podatki, w tym VAT, w przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej stawka brutto oznacza całkowity koszt wynagrodzenia, tj. łącznie z tzw. kosztami pracodawcy (tzw. „duże brutto”).

W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów spełniających kryteria dostępu złoży oferty na tę samą kwotę wynagrodzenia, zostaną poproszeni o złożenie ofert uzupełniających.

 

Proboszcz

Ks. Stanisław Żbikowski

Pliki do pobrania:

Informacja z otwarcia ofert
Format: pdf, 377.02 kB
Odpowiedzi na pytania-termin wizji lokalnej.pdf
Format: pdf, 352.74 kB
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.doc
Format: doc, 47 kB
Zapytanie ofertowe.docx
Format: docx, 24.77 kB
powrót do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności

DO GÓRY
Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.